ldsngdsnkg

så jävla rörigt så jag vet inte ens vart jag ska börja.
besviken, glad aa tusen tankar.
fuckit :)
veckan har ändå vart nice, jobbat mån-fre.
förresten jobbar jag på sjukhus för er som inte visste, faktiskt roligt.
och nu i helgen har jag gjort lite av varje.

fredag, kom hem från jobbet vid 17 och skulle egentligen festat, men orkade verkligen inte (a)
går liksom upp kl 4 på morgonen när jag jobbar dag så behövde vila mig.
vid sjutiden mötte jag upp valdete sen gick vi till willys och handlade godis och cigg.
sen satt vi bänkade framför idol hela kvällen, asmysigt hihi :)

lördag, vaknade vid två på eftermiddagen & gick upp och åt frukost.
pratade endel med en viss person, behövde nog det. för nu känns det bättre!?
iallafall så gjorde jag mig i ordning sen och mötte valdete, vi cyklade till stan och köpte läsk.
sen hämtade vi spriten och började dricka hemma hos miig!
vid 9tiden fick vi skjuts till en "fest" i madesjö, helt okej. men sista gången vi festar där nu..

btw, jag vill göra sidecut, så fettt snyyggt.
men vet inte om jag vågar?

sen är det dock inte så snyggt när det växer ut? :/
HJÄLP MIIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0